HB Vastgoed | Help

HB Software

Inkoop

U kunt Microsoft Dynamics NAV gebruiken voor veel processen en informatiebehoeften met betrekking tot inkoopbeheer, zoals offerte-, order- en retourverwerking. Er zijn ook hulpmiddelen om verschillende soorten leveranciersinformatie en transactiegegevens te beheren.

Voordat u met het inkoopbeheer begint, moet u het verkoopbeleid en de waarden van uw bedrijf configureren, aanvankelijk om algemene inkopen in te stellen, en periodiek om hoofdgegevens voor leveranciersrecords te maken. Als het configureren is voltooid, kunt u verscheidene functies voor leveranciersbeheer en inkoop gebruiken voor centrale processen, zoals de inkoop van goederen.

IBinnen HB Vastgoed is op de leverancierkaart ook het veld Administratie opgenomen. De leverancier wordt aangemaakt in het bedrijf waar de de leverancier zaken mee doet. Het veld administratie wordt dan automatisch gevuld.
In bedrijf 000 kan op de leverancierkaart het veld Administratie leeggemaakt worden. De leverancier is dan beschikbaar in alle administraties.

Taken

Als u dit wilt doen Zie
Het algemene inkoopbeleid van het bedrijf vastleggen, evenals regels en waarden voor afzonderlijke leveranciers, waaronder de prijs- en kortingsovereenkomsten.

Inkoopprocessen configureren

Inhoud
    Add a header to begin generating the table of contents

    ©HB Software B.V.