HB Vastgoed | Help

HB Software

Verkopen

Met Microsoft Dynamics NAV kunt u alle algemene verloopprocessen en informatie beheren, zoals offertes, orders en retourzendingen. Er zijn ook hulpmiddelen voor het plannen en beheren van verschillende soorten klanteninformatie en transactiegegevens.

Voordat u met het verkoopbeheer begint, moet u uw verkoopbeleid en waarden configureren, aanvankelijk om de algemene verkoop in te stellen en periodiek om masterdata voor klantenrecords te maken. Als het configureren is voltooid, kunt u verscheidene functies voor klantenbeheer en verkoop gebruiken voor centrale processen, zoals de verkoop van goederen en de prognose van toekomstige verkoop.

Binnen HB Vastgoed is op de klantkaart ook het veld Administratie opgenomen. De klant wordt aangemaakt in het bedrijf waar de klant zaken mee doet. Het veld administratie wordt dan automatisch gevuld.
In bedrijf 000 kan op de klantkaart het veld Administratie leeggemaakt worden. De klant is dan beschikbaar in alle administraties.

Inhoud
    Add a header to begin generating the table of contents

    ©HB Software B.V.